webcade

  • ۰
  • ۰

چگونه با کت و شلوار ارزان شیک باشیم؟

کت و شلوار ساده و استاندارد بخش مهمی از کمد و کالکشن لباس های آقایان را تشکیل می دهد.شمار خیلی زیادی از ماها قادر به پرداخت هزینه خیلی زیاد برای خرید کت و شلوار با طراحی خاص و گران قیمت نیستیم با کت و شلوار ارزان هم می توان عالی به نظر رسید .
تیپ مردانه کلاسیک با قیمت ارزان را در این نوشته بخوانید:

شما اگر طبق مطالب گفته شده دنبال پرداخت هزینه زیاد نیستید و از برندهای خیلی معروف هم نمی خواهید خرید کنید کت و شلوار مشکی بخرید ،بدلیل اینکه با بسیاری از لباس ها ست شده و مطابقت دارد و حس خوش لباسی و خاص بودن به شما می دهد و همچنین رخ کلاسیک خوبی به شما می بخشد.
کت و شلوار مشکی

در انتخاب کفش برای کت و شلوار مشکی تان دقت کنید چون تنها رنگ کفشی که با آن سازگار است رنگ مشکی است و اگر در این موضوع کم دقتی کنید کل معادله را زیر سوال می برید و همه چیز خراب می شود.خرید لباس

رنگ دیگری که همه کاره است و می توانید به عنوان جایگزین انتخاب کنید رنگ آبی لاجوردی است که در عین سادگی شیک و برای مراسمی در تابستان مناسب تر است زیرا تیرگی کمتری را دارد و با همه ی رنگها نیز هماهنگی دارد و جالب اینکه با این کت و شلوار کفش رنگ قهوه ای روشن نمایی جذاب دارد البته کفش مشکی نیز با این تیپ خوب است اما کفش قهوه ای روشن شمارا خاص خواهد کرد.

کت و شلوار لاجوردی

اگر در فصل گرما و تابستان برای خرید کت وشلوار قصد دارید پیشنهاد خوب بعدی کت وشلوار خاکستری می باشد. می توانید آن را با پیراهن سفید برای محیط اداره و کار و رنگ آبی کم رنگ و حتی مشکی ست کنید .و کفش مشکی انتخاب کنید.

 

کت و شلوار خاکستری

از کت‌ و شلوار خود مراقبت نمایید. هر ۶ ماه یک‌بار آن را خشک‌شویی نموده و همواره آن را از یک آویز با کیفیت و خوب آویزان کنید و بعد از هر بار پوشیدن سریع آن را برس بکشید.
اگر به دنبال لباسی خنک‌تر برای تابستان هستید اما نمی‌توانید کت‌ و شلوار کتان تهیه کنید یک مدل ترکیبی با پنبه انتخاب کنید.شلوارزارا
به دنبال یک کت‌ و شلوار مشکی کلاسیک همه‌کاره و شیک باشید.کت‌ و شلوار لاجوردی لباسی همه‌کاره و کامل است و همچنین نسبت به کت‌ و شلوار مشکی رنگ ملایم‌تری دارد.از اکسسوری مانند دستمال جیب و دکمه‌های سردست برای افزایش شخصیت به کت‌ و شلوارتان استفاده کنید.

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • سیاوش زرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی