webcade

  • ۰
  • ۰

Lux decoration

طراحی داخلی دوره لوییس از شاخه های سبک دکوراسیون لاکچری فرانسوی می باشد که بین سال های ۱۶۰۰ تا ۱۷۹۰ با ترکیب سبک های باروک و نئوکلاسیسم به وجود آمد. در طراحی داخلی لاکچری و لوکس این چند خانه نیز از این سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده تخت تاشو شده، دکوراسیون مجلل و لوکس هر یک از فضاها نادر و باشکوه هستند، طراحی ابزار های کلاسیک هر ساختمان با جزئیات فراوان و بسیار دقیق و تمیز انجام شده است.

دکوراسیون لوکس خانه اول :

خانه های لاکچری

 

طراحی داخلی لاکچری آپارتمان دوم با تلفیق سبک دکوراسیون نئوکلاسیسم و مدرن انجام شده و نمونه ی بارز این سبک را می توانید در طرح پایه های میز ها و مبلمان های لوکس به کار رفته ببینید. سبک نئوکلاسیسم برگرفته از سبک اتروسک است که از معماری یونان گرفته شده.

خانه های لاکچری

رنگ های سبز، طلایی و پارچه های سنگین به دکوراسیون لاکچری ساختمان مسکونی حس گرمی بخشیده و باعث شده که خانه بزرگتر به نظر آید.
ایجاد یک نشیمن کوچک در فضاهای اضافی راهرو ها از یکی ار بهترین پیشنهاد هاست. در این نمونه نیز از این تکنیک در راهروی ساختمان استفاده شده، خط هایی که در طراحی ابزار ها و سنگ های کف به کار رفته اند همگی با هم در تعادل و متوازن هستند. آینه ای که در قسمتی از راهرو به کار رفته باعث می شود راهرو بزرگتر و نورانی تر به نظر آید. کم جا چوب

دکوراسیون لوکس خانه دوم :

در معماری داخلی لوکس خانه دوم از رنگ های سبز زیتونی و سفید و سبک باروک استفاده شده است. مبلمان لوکس و کلاسیکی که در طراحی داخلی سالن نشیمن لوکس این ساختمان به کار رفته به شکل مبلمان هایی هستند که در گالری ها به کار می روند، مبلمانی گرد که افراد پشت به پشت هم بر روی آن می نشینند. دلیل استفاده از این گونه مبلمان این بوده که کسانی که در این سالن مستقر می شوند از هر زاویه و گوشه ای بتوانند هنر و شکوه سالن نشیمن را ببینند.

دکوراسیون های لاکچری

 

دکوراسیون خانه لوکس سوم:

طراحی داخلی اتاق خواب های لاکچری این نمونه متاثر از فضاهای داخل کاخ ورسای می باشد با این حال جزئیات منحصر به فردی نیز دارد مانند سنگ کفپوشی که دارای طرح و منبت کاری می باشد.

 


 

پخانه لوکس

 

luxury-house

  • ۹۶/۰۹/۱۳
  • سیاوش زرقانی

نظرات (۱)

خیلی عالی بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی